People + Passion = Performance + ProfitsTM

Welkom op de website van de Customer Passion Company!

De site voor klantgedreven managers, bedrijven en organisaties die
succesvol willen zijn in customer management, marketing, verkoop,
branding en business development.

Aantal communityleden...elke dag meer!

 
 

Share the Passion! TM

Schrijf u nu in als gratis lid van de Customer Passion Company Community en ontvang regelmatig het marketing e-Zine 'Share the Passion' vol met inspiratie en informatie over winnende strategieen en cases op het gebied van klantgericht ondernemen, marketing, verkoop en customer services.

Business partners

www.mastermind.eu www.marketingindustries.nl www.t-systems.nl www.maximind.nl www.curro.nl

Customer Passion Columns

Programma's voor de organisatie

De Customer Passion Company biedt voor de onderneming programma's aan op onderstaande gebieden. In een persoonlijk kennismakingsgesprek kunnen wij in met een interactieve sessie vaststellen welke strategieën en customer management programma's voor u en uw organisatie het beste ingezet kunnen worden om samen de reis naar het hoogste niveau van klantgerichtheid te ondernemen.


"FROM GOOD TO GREAT"

Ondernemingsstrategie   

Bewustwording en inzichten in de Core Essence, het DNA en de strategische positie van de  organisatie

Ontwikkeling en implementatie ondernemingsstrategie (Visie, Missie en het realiseren van de ambities, corporate navigatie: “From Vision to Decision”)

Ondernemingsstrategie en Innovatie

Klantwaarde Ontwikkel Plan (KOP)

Klantcontact strategie - opzetten en realiseren

De klant en zijn of haar belevingswereld: produktbeleving - merkbeleving - klantbeleving

 

Management Drives / Insights Discovery

Management Drives en Insights Discovery zijn onderzoeksmethodieken die de drijfveren meten van individuele medewerkers, teams, afdelingen of gehele organisaties. Een beter begrip van deze drijfveren helpt organisaties beter te communiceren, human resources beter te benutten en de prestatie van individuen en teams te verbeteren.

 

Verandermanagement

Verandermanagement en Transitiemanagement

Organisatie ontwikkeling (procesbegeleiding, het managen van de samenhang)

Organisatiecultuur en cultuurverandering (van huidig gedrag naar gewenst gedrag, implementatieproces en focus)

 

CRM, Marketing en Verkoop

Ontwikkeling interne- en externe klantgericht ondernemen
* CRM - Customer Relationship Management: van verkoop naar aankoopbegeleiding)
* CEM – Customer Experience Management: het ontwerpen van positieve klantervaringen)
* CVM – Customer Value Management: waarde voor de klant vs waarde van de klant

* Basic Scan CRM bedrijfsprocessen en KPI's: klantrelaties, klantinformatie, organisatie, systemen  

Ontwikkeling en implementatie (online) marketingstrategie (richten – inrichten – verrichten)

Customer Intimacy en Event Driven Marketing

De magie van het merk, story telling

Interne Marketing en communicatie

Effectief Account- en Salesmanagement, Target Account Selling, Klant Strategie Sheet model

Strategic Relationship Selling, Consultative Selling  

 Positionering en Concurrentie Strategie ("Paarse Oceaan")

Productontwikkeling, business development, creatieve sessies

Klantwaarde en loyaliteitprogramma's

Klanttevredenheid en de Net Promoter Score als KPI

Kick-off meetings: infotainment met een boodschap