People + Passion = Performance + ProfitsTM

Welkom op de website van de Customer Passion Company!

De site voor klantgedreven managers, bedrijven en organisaties die
succesvol willen zijn in customer management, marketing, verkoop,
branding en business development.

Aantal communityleden...elke dag meer!

 
 

Share the Passion! TM

Schrijf u nu in als gratis lid van de Customer Passion Company Community en ontvang regelmatig het marketing e-Zine 'Share the Passion' vol met inspiratie en informatie over winnende strategieen en cases op het gebied van klantgericht ondernemen, marketing, verkoop en customer services.

Business partners

www.mastermind.eu www.marketingindustries.nl www.t-systems.nl www.maximind.nl www.curro.nl

Customer Passion Columns

Het CRM Roadmap Proces Schema bestaat uit de
volgende elementen en modules:


1
. DNA van de organisatie, zelfbeeld en positionering

2. CRM Basic Scan

3. Algemeen Management Analyse en Assessment

4. CRM Analyse en Assessment

5. CRM Business Case

6. CRM Implementatie Plan (w.o. de ICT oplossing)

7. CRM Change Management (verandering -> verbetering -> versterking)

8. CRM Event Driven

 

Samen met de opdrachtgever wordt in een interactieve sessie een voorstelling voor het geheel of per module gemaakt om vorm en inhoud van het traject vast te stellen en welke programma's ingezet zullen worden.

Vervolgens komt er een uitgewerkt Plan van Aanpak met specifieke content, de begroting van de investering en een tijdsplanning.